Alla inlägg under november 2015

Av Karl Børgesen - 1 november 2015 22:16

Forrige uge, var mændene fra arbejdet og jeg til vores ugentlige badmintontræning. Det startede ud som alle andre badmintontræninger, at vi spillede single og gik derefter over til at spille noget herredouble. Singlen gik som forventet, mine ben er ikke de samme som de var for 20 år siden, og derfor måtte jeg også se mig slået i 3 sæt. Dog synes jeg der var noget ved mine badmintonsko, som der ikke plejede at være. Det følelses lidt som om at der var gået hul i hælen af min badmintonsko, hvilket jeg ikke kunne forstå, eftersom de kun var 2 måneder gamle. Jeg tænkte ikke mere over det, da jeg ikke kunne gøre noget ved det før jeg kom hjem. Derfor fortsatte jeg træningen som om ingenting var hændt. Vi spillede nu traditionen tro, vores herredouble som passer bedre til mig, da man skal bevæge sig lidt mindre. Men også her kunne jeg mærke at mine badmintonsko var anderledes end før, dette forhindrede dog ikke min makker og jeg i at vinde kampen. Efter vi havde været i bad og fået en enkelt en til at slukke tørsten med, gik turen hjemad. Klokken var mange, så jeg ventede derfor med at kontakte hjemmesiden jeg havde købt skoen af. Dagen efter kontaktede jeg butikken som var der jeg havde købt min badmintonsko. De spurgte efter billeder af hælen, og de vurderede at de skulle sendes indtil yonex som en reklamationssag. Der gik to uger før at min sag ville blive færdig behandlet, derfor tilbød butikken at sende mig et par magen til jeg kunne låne kvit og frit, mens reklamationen stod på. Dette blev både jeg og mine kollegaer meget glad for, da der skal fire til at spille en double, og det var min tur til at tage forfriskninger med næste gang. Derfor kunne jeg undgå at skulle aflyse, min badmintontræning for første gang i 5 år, derfor var jeg også meget godt tilfreds med servicen hos butikken. Efter to uger fik jeg besked fra yonex, og de valgte at godkende reklamationen på mine badmintonsko. Jeg fik et helt nyt par badmintonsko, og sendte mit låne par tilbage til butikken. Det nye par jeg fik, var helt identiske med de gamle så derfor kunne jeg trygt fortsætte badmintontræningerne. Jeg er ufatteligt glad, for den service jeg fik fra hjemmesiden jeg bestilte skoen hos, og den hurtige gennemgang af reklamationen hos yonex. Nu håber jeg at badmintonskoene kan holde sæsonen ud og at der er masser af gode kampe i dem.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards